12 januar 2007

Jammin in the name of the lord

Marmeljad. Eno tako fino muzičko druženje, nekaj kar večina glasbenikov, naj bodo začetniki ali profesionalci, zelo rada počne. Za nepoučene: jammanje je improviziranje improvizirane skupine glasbenikov. Izmišljevanje po domače. Zna biti včasih zabavno tudi za poslušalce:) Problem je, da so zelo težko izpolnjeni vsi trije pogoji jammanja: prostor, pravilna sestava glasbenikov in ne prevelik razmak v njihovih talentih. Fino je, če se dobi skupaj več vseh sort glasbenikov, kjer pa se spet rado zgodi, da igrajo eni in isti, drugi pa sedijo po kotih.

Tako mi je danes zaprijal en marmeljad. Ker moj najljubši basist preživlja prijetne trenutke v objemu svoje najdražje in en kp ene vode sem poklical mojega drugega najljubšega basista Stewieja in že smo zmenjeni za en marmeljad, po možnosti z maslom, da bo šlo gladko. Če si igraš inštrument in veš kje je Drnovo, pridi danes ob 18.30 kaj naokoli, prinesi svojo violino/pozavno/tarabuko bomo kaj zaigrali. Če ne veš kje je Drnovo, imaš pa mojo cifro, pokliči :P

5 Komentarji:

At 4:25 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

I am sory.

 
At 5:53 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Stari, ker nikjer drugje ne morem tega napisat, bom pa sem.
uspešno vrtenje pačl in zbijanje po drugih delih baterije. make it groovy...

 
At 8:16 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Glede na to, da imaš zdele en kup enih izpitov, bi lahko že kakšen nov post napisal, ker je splošno znano, da se v izpitnem obdobju največ postov napiše.... ker je lih cajt ;)

 
At 11:38 pop., Blogger Domen je dejal/a...

Nč bat, nism spet zginu, sam navdihe nabiram :P

 
At 11:56 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Poznamo:
Sončni mrk,
Lunin mrk
in
Kernov mrk.
Razlika?
Okoli Kerna ne letamo s fotoaparatom kadar mrkne...

 

Objavite komentar

<< Domov