28 december 2006

Sprememba dekorja

Na zahteve Fotra™ sem sobo postavil na glavo. Ko imel bi digitalca, bi vam kakšno sliko nalimal, ker ga pak nimam, slike ne bode. Lahko pa sedaj priročno (priučno, priočesno?) gledam v monitor in sosedov kozolec hkrati.

Včeraj sem malce pomagal pri ozvočevanju Godbe Lukovica, ki je (kot vsako leto) polna zanosa pripravila fleten koncert. Za goste so imeli Klapo Mali grad, kar je že samo po sebi pohvalno, še posebej pa so mi bili všeč komadi, ki so jih odpeli in odigrali vsi skupaj. Malo spodrsljajev je sicer bilo in pri Mozartu bi jim koristilo še nekaj ur vaje, a konec koncev so mlada godba in vsaka jim čast, da se v teh časih lotijo take dejavnosti.
Kar me vedno znova preseneti na njihovih koncertih je absolutno ogromna količina ljudi, ki jih pride poslušat. V času, ko godbe vsi že malo postrani gledajo, češ, zadeva je pa res za cajtom, se v Lukovici dvorana napolni kot za šalo in to petnajst minut pred začetkom koncerta.

Mimogrede: zalotil sem se, kako sem namesto besede ogromna v zgornjem odstavku najprej napisal enormna. Ko sem jo še enkrat prebral, sem ugotovil, kako butasta tujka to je in jo nemudoma izbrisal. Enormna... Kr neki

2 Komentarji:

At 12:32 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Drugo leto bom Klapi naročila da ti zapoje un komad...Dobro jutro;-)

 
At 5:06 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Bogi ti.

 

Objavite komentar

<< Domov