24 december 2006

Želim vam vesel božič!

Predvsem bodite zdravi, če že jaz nisem.
Par nasvetov: Ljubljana v lučkah je lepa, danes še lepša z New swing kvartetom okoli petih.
Ne pijte kuhanega vina, če imate mačka, ker boste naslednji dan prehlajeni (vzročne povezave med temi dogodki so znanstveno dokazane po temeljnem načelu "če jaz tako pravim, mora že tako biti", zato ne ugovarjajte).
Če ne dobite darila, ki ste si ga želeli, ne jamrajte, noben vas ne bo poslušal. Raje osebi, ki vas je napačno obdarila, ponoči pobrijte glavo, plešo namažite z medom in v spalnico spustite medveda. Če medveda ravno nimate pri roki se zadovoljite s katero od teh klasičnih potegavščin: sol v jutranji kavi, zamenjane tipke na tipkovnici (lahko jih uredite v šalo ali žaljivko po izbiri) ali mrtev hišni ljubljenček pod odejo.

Tem nasvetom sledite na lastno odgovornost (overdose New swing kvarteta zna povzročiti hemeroide in kosmate podplate).

Vesel božič!

2 Komentarji:

At 12:28 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Die, sheep! Go drink Coca Cola.

JK ;)

 
At 12:01 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Ha, jaz sem za medveda, ker mene čuva moj Mihi. Sicer pa vidim, da spanje za mešalko pozitivno vpliva na tvoj smisel za humor.

 

Objavite komentar

<< Domov