30 september 2006

novo obdobje

Evo, nov računalnik, nov letnik faksa in upam da tudi novo obdobje bloganja.
Tako je, Kern je končno napredoval v 2. letnik. Upam da do tretjega ne bo tako dolgo trajalo. V ponedeljek me tako že čakajo novi predmeti, so bili pa milostni, in mi po letu neprisotnosti na predavanjih niso hoteli povzročiti prevelikega šoka, tako da imamo prvi dan konec že opoldne.

Prav tako mi je uspelo nafehtati nov računalnik. Upam da bosta šla z novim letnikom lepo skupaj in se ne bosta preveč prepirala :)

In ostalo? Danes sem bil z Nunontherun na Kokrški (edit: Kriški. Note to self: Kriška planina, Kokrško sedlo:)) planini. Vsaj upam da sva bila tam, šla sva namreč po markacijah in bolj na "random", po poteh ki so bile lepše. Sonce je blo in v hribih lepo (ojoj, rima) le v dolino se ni nič vidlo, ker ste bili večinoma v oblakih.

Zdaj grem pa na žurko. Vse najboljše Vesna.

5 Komentarji:

At 10:35 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Bravo za faks, pa bravo za povratek med žive blogarje!
Kern is back!

 
At 11:06 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Kriška planina!!

 
At 11:15 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

skor bi bla res kokrška. oglas: išče se iskušen planinc ki zna najdet vsaj sv. primoža in ne luta po hribih k ena do dve nesrečni ovci.help!

 
At 1:24 pop., Blogger Domen je dejal/a...

Ojoj, sm upal da bom uspel popravt preden bo kdo opazil, pa sem potem pozabil. Eh ja...

 
At 7:39 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

V Šmarci je internet dol padu, utihnila sta oba!

 

Objavite komentar

<< Domov