04 januar 2007

New Year's Day

Evo, opomogel sem si od žurke, tako da lahko sedaj še kaj napišem. Novo leto je šla pestra družba praznovat na vikend k Leonu (kitaristu SunBita, za neznalce) in njegovi sestri Alenki na Dolenjsko. Oziroma Notranjsko. Nekam vmes. Nekak se nis(m)o mogli zediniti. Vikend je nadlep, okolica še bolj, želeli bi si kvečjemu malo več snega in malo manj alkohola na dan pred zadnjim dnem leta. Tako je bila prva alkoholna stvar, ki sem jo lahko povohal enaintridesetega, penina, s katero smo nazdravili. No, malo pretiravam, a ne preveč. Kljub temu (ali mogoče ravno zato) smo odbito žurali do petih zjutraj, nekateri malo dlje, nekateri malo manj (tisti, ki so letos izvedli Kerna, celo niso bili Kern.:))

Kaj naj še porečem, življenje se je vrnilo na pol-stari tir. Faks je spet tu, evri pa letijo iz žepa kot ponoreli. Treba se bo ustavit, drugače bo joj. Mimogrede, je še kdo opazil, da glavni problem z evri
niso podražitve ali celo prekomerno zapravljanje? Zame je glavni problem dejansko vedeti, koliko denarja imam v denarnici. Prej sem pogledal in imel bankovce prav hitro preštete, za kovance pa balinam in jih premetavam gor pol ure, preden ugotovim, koliko si jih dejansko lastim.

4 Komentarji:

At 9:13 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Uaaau. A maš bankovce? Carsko! Jaz si bom pa kupila nov pas, ki mi bo hlače držal gor, ker mi jih kovina perverzno slači.

 
At 2:47 pop., Blogger Domen je dejal/a...

Tetka, minus za nepozorno branje. Bankovce sem mel in bilo je lepo.

 
At 11:52 pop., Blogger hobit je dejal/a...

O srry! Prav res. Ah, bankovci. Sicer ps imsmo zastonj fitness...;-)

 
At 11:53 pop., Blogger hobit je dejal/a...

No še pisat ne znam. Sem hotla rečt SORRY!

 

Objavite komentar

<< Domov