02 oktober 2006

prvi dan faksa...

...je bil pester. Zjutraj, ko sem kot zombi upravljal od soseda sposojeno prevozno sredstvo proti Ljubljani, sem ugotovil, da imajo avtobusti neko pomembno prednost pred osebnimi vozili. V njih zjutraj lepo zaspiš in te boli k. za preostale zombije, ki se bolj ali manj sposobno in po polžje (nič manj, samo bolj po polžje) poskušajo prebiti do istega cilja.
No, ko sem prispel na Vič in sem po parih krogih okoli faksa avto porinil v najbližje grmovje (ne saj ne, parkiral sem ga lepo ob cesti, kjer je že stalo nekaj avtomobilov) sem se lotil faksiranja. Še dobro da so bili nežni in smo ga imeli le štiri ure. Dve od teh štirih so nam vztrajno rinili v glavo trojne integrale, preostali dve pa smo gledali slikce mostov.
Fino fajn, hiter konec, sedaj pa do avta in domov. Vmes odkrijem še eno prednost avtobusa. Na njem ti namreč nikoli po naključju ne zaračunajo 10 jurjev. Toliko bom namreč plačal za napačno parkiranje. Zakaj vsi avtomobili do mojega niso imeli listka, za mojim pa, je vprašanje za kakšno višjo silo.
Kakšen je bil pa vaš dan?

5 Komentarji:

At 4:27 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Cenejši :)
Izpustil predavanja in šel s sošolko na Cockto.

 
At 11:42 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Welcome on board.
Avto star 1 mesec, ga ni bilo več na mestu parkiranja. Prekrsek: kao ni bil tri metre stran od sredinske crte.
Cena: 26T in to s popustom.
Takle mamo, ampak lastnik tvojega prevoznega sredstva to imenuje namrec parkirnina, ves? Placal jo je navadno dvakrat na mesec... izkoristi popust :)))

 
At 11:34 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Moj prvi dan, je bil drugi oktober, vsa predavanja so mi odpadla ;-)

 
At 5:34 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Situacija je taka sosedov sin!

slucajno na drugem koncu sveta prebiram bloge in wtf kwa si delu z mojo limuzino?

no ja sicer je pa res da sem jest se v casih ko sm prkeru v centru ponavadi 2x na mesec dobil listek in to vzel kot parkirnino.. sej ves vsakemu svoje!!
aja a pa nov pc mas? a tako

 
At 11:33 pop., Blogger hobit je dejal/a...

A bos mel vse letp 'prvi dan' faksa?

 

Objavite komentar

<< Domov