21 december 2006

En kp ene trohnobe

Kako Kerna zaposliti za pol ure? Daš mu kinder jajček v katerem je čarovnica z metlo na magnet. Obilo zabave!

Drugače pa hodim jaz na en tak fin faks. Danes smo imeli denimo ekskurzijo na Deponijo Ljubljana . Kjer smo gledali...smeti! Ni tako zanimivo, kot je slišati. So pa bagerji (oziroma kompaktorji) veliki in taki, da vsi otroci v moškem delu našega letnika skočijo ven in zavpijejo: "Kva'b jest to vozu!"

Drugače mamo pa jutri SunBite koncert(Akumulator, Domžale), oz. še enega od neštetih tekmovanj, na katerih običajno ne dobimo niti za burek. Ok, zagrenjenost off: prepričan sem, da bo hud žur, kot je bil še na vsakem koncertu in konec koncev je to tisto, kar je najvažnejše.

To je to za sedaj.

P.s. kot ste opazili, sem popolnoma ignoriral lastno 3 mesečno odsotnost (oziroma niste, ker vas ni več med mojim bralstvom). No, v bistvu s tem, ko to pišem, samega sebe postavljam na laž, a vseeno. Pišem pač, ko se mi pisati da, in se zaredi tega ne sekiram preveč. Kdo drug pa tudi bržkone ne.

6 Komentarji:

At 5:13 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Nekateri kljub temu spremljamo dnevno in čakamo na updejt, poln polgolih slik in škratkov.

 
At 9:52 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

eni mamo pa tako srečo in lih takrt nek pogledamo,ko neki vpišeš..mindhacker :P

 
At 8:44 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

I'll be back, je rekel ...
Spet pišem, je rekel ...
Božiček nam je prinesel darilo, Kern spet piše!
Ogled smetišča te je spodbudil? A si se spomnil, da imaš tudi na blogu že smetišče? Lepo, da si spet aktiven, samo ne takoj spet nehat, naj še vsaj Dedek mraz kaj prinese!

 
At 10:55 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Jej, zadn hip si se spasil. Sem te hotla vršt z linka. "Če do novga leta nč ne napiše", sem si rekla, "bo mrtu!" Hej, pišem, ko se mi pisti da?! Kaj bi tvoj Filip (tič) reku, če bi ga nafutral samo takrat k se ti da?

 
At 1:51 dop., Blogger Domen je dejal/a...

Heh, sej ga futram sam takrat k se mi da :P

 
At 5:57 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

počakat, da bo znal kej povedat. bo že takrat prjavu zlorabo:)

 

Objavite komentar

<< Domov