06 november 2005

Kino

Danes popoldne sem šel s Špelco na pijačo, in ker je obema zapasalo sva šla kasneje še v kino. Gledat film katerega naslova si ne morem zapomniti in sem moral še enkrat pogledat, da tule sploh lahko piše Odklenjena skrivnost. Tako.
Nisem kakšen fan grozljivk (shrljivk, whatever the term is) kar tisti, ki me bolje poznajo (ane Binča) vedo. Kljub temu sem jih nekaj pogledal in v bistvu sem presenečen, da sem o tem filmu dobil tako dobra priporočila. Zdela se mi je pač neka sicer malo nad povprečjem wannabe psihološka srhljivka, ki pa te ne straši psihološko ampak tako, da pač reče bu, ko je v kinu vse tiho. Na neštete stare in poceni fore. Konec je resda malce bolši od povprečne teci-po-stopnicah-gor-če-ne-tja-pa-saj-v-klet grozljivke, vedar je to, da so ga nekateri primerjali s Sixth sense kar krepko pretiravanje.
Da se je režiser vsaj trudil je videti po na trenutke domiselni kameri, ki pa zvodeni, saj so triki prevečkrat uporabljeni. Close-up ključa v ključavnici je lahko zanimiv le n-krat.
:mini spoiler: Kar se tiče originalnosti zgodbe pa, lepo vas prosim, velike grozne črnce in vudu (oprostite hudu) smo lahko gledali že v tom & jerry-ju :konc spoilerja:

V glavnem, edino v kar me je Skeleton key prepričal je, da naj ne zapravljam več denarja za grozljivke v kinu.
BTW: če hočete orenk psihološke shrljivke, glejte tiste, ki vam jih priporoča Vrta. Če jih prenesete.

In other news: s pomočjo tetice sem na stran namestil števec. Tako sem izvedel, da je od desetih dopoldne danes (včeraj) moj blog obiskalo 23 ljudi. Če odštejem 5 ko sem ga jazst in 5 ko ga je stewie, upoštevam, da ga je vsak od ostalih pogledal dvakrat in zaokrožim navzdol to pomeni, da se je semkaj priklikalo vsaj 5 ljudi. Juhej!

2 Komentarji:

At 11:02 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Jest sem ga odprla ene 10x, ker sledim tvoj srčni utrip. Zdej si me pa zafrknu z grozlivko in ne bom vedla od česa ti hitrej bije...:-)

 
At 8:04 dop., Anonymous tinchy je dejal/a...

Dober film

 

Objavite komentar

<< Domov