26 oktober 2005

Dolg cajta nč postal

Hja kje sem bil? Polno zaposlen.

V nedeljo je bil koncert Siren, na katerem sem užival. Predvsem zato, ker sem lahko precej naglas bobnal. Kaj si misli poslušalstvo si lahko preberete na Vrtovem blogu (link na desni, dons se mi ne da tistih href-ov pisat). Men je blo kr kul vzdušje, komadi pretežno fini, sirence pretešno luštne ;))(tle čakam batine).
Pondelk šiht, bobni, spat torek, šiht, vaja, iskanje tarabuke (www.google.com), masaža (Vezal, povezava na desni).
Danes izredno lep in izredno delaven dan. Dela je bilo za približno 3h, malo plezanja po 75% klancu, potem pa dve pivi, dober narezek in piškoti. Dream job!:) pisal sem seveda sedem ur. Pa ne okol govort.

2 Komentarji:

At 12:21 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Kadar boš pri Vezalu delal prek študenta, ti bomo kupl uro na štemplanje :-)

 
At 8:22 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Domen, ne dovolt, da te tuja roka iztrga iz varnega, domačega objema...Pogrešamo te.

Zavezniške sile slovenskih blogarjev.:-)

 

Objavite komentar

<< Domov