30 marec 2006

Pomlad je vsepovsod!

Tako je. Tetica pravi, da je pomlad takrat, ko se muce ženijo, jaz pa pravim, pomlad je takrat, ko se muce movsajo (za neinformirane: puščajo dlako). Tako sem danes našel pomlad na hlačah in puloverju, na stolu, na kavču, malo pa sem jo pojedel za zajtrk skupaj z mojo sirovo štručko. Brez dvoma se bo nekaj pomladi našlo tudi v makaronih, ki bodo za kosilo, do takrat pa hodim po pomladi na stopnicah in jo vdihavam v zraku.
Ne me narobe razumeti, pomlad imam prav rad, najraje v bistvu, le včasih me popade želja, da bi našo Mici tačas zaprl v neprodušno vrečo.

7 Komentarji:

At 1:55 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

na neprodušne vreče bi blo fajn dat opozorilo, da se človk sčasoma zaduši, če ga daš not.

 
At 11:21 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Name pomlad zelo pozitivno vpliva (če odmislim kocine)

 
At 11:55 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Torej bo višek pomladi takrat, ko bo Domen postal dolgodlaki Domen ;-)!
Itak ma čez 15 dni rojstni dan. Predlagam, da mu kupimo krtačo in valjček za odstranjevanje kocin...

 
At 7:12 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Fuj!

 
At 12:36 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

sej vsi vemo, da si za rd najbolj želi, da bi mu končno chest hair pognou:P

 
At 12:40 dop., Blogger Domen je dejal/a...

Chest hair is teh suck! Ne resno, raje deški kot kosmato bradavičast (harry nippled :P)

 
At 12:14 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Ah ne men je pa Austin Power čist sexy z svojim ljubavnim tepihom. Takoj za njim pa naš Leon -_-

 

Objavite komentar

<< Domov