18 marec 2006

KES?! Kuga dewaš?

Hja, izgleda, da se me je oprijel mesec nepismenosti. Nasploh sta zadnja meseca zime zame ponavadi čas hibernacije, lenobe na kubik in vsesplošne slabe volje. Če po pravici povem sem že skoraj obupal nad bloganjem, potem pa sem se le odločil, da svojih treh bralcev ne bom pustil na cedilu. Poleg tega sem hotel prekiniti odštevanje Perfektnega fotra.

Drugače sem pa zadnje štirinajst dni do vratu zaposlen v snemanju novih demo posnetkov SunBita. Ko bi na začetku vedel, da bo to taka jeba, bi mi najbrž pogum uplahnil še preden bi odmeril prvi takt. Tako se pa počasi premikamo naprej, se bojujemo z zanič mikrofoni, počenimi činelami in kroničnim neznanjem (snemanja namreč). Nekaj celo nastaja, čeprav ne čisto tako, kot smo si na začetku mislili.

Poleg tega zdaj enkrat na teden hodim na faks in aktivno iščem zaposlitev. Pa stavek za stavkom prevajam tetičino stvaritev pri kateri sem prišel na še skoraj večji zamašek kot pri blogu. Toliko za zdaj, upam da naslednji post ne bo čez en mesec...

4 Komentarji:

At 6:14 pop., Blogger hobit je dejal/a...

A sem omenjena? Joj, kok sem veseva...;-)

 
At 7:49 pop., Blogger Domen je dejal/a...

Si, in sm dons tut štoflc vn potegnu in stvar dokončal. brez komentarjev o trajanju prosim :P

 
At 8:18 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

No, sem mislil napisat zadnji post: obuuupaaal!
Hvala Kernu, pa mi ni treba. Pozdravljen spet med nami.

 
At 5:48 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

sm se odločla, da ti zagrozim, da bom tejkala over tvoj blog, če ga boš zanemarju. a res hočš bit odgovorn za to, da bojo nedolžni ljudje bral o mojem bizarnem hobiju?!

 

Objavite komentar

<< Domov