01 februar 2006

It's official...

...v torek zvečer noče noben it na per. To je postalo dejstvo. Včeraj po opravljenem izpitu mi je zapasalo pivo ali tri. Po vaji so se me sicer usmilili M. L. in L. in smo šli na enega, vendar mi ni bil usojen. Več kot polovico sem si ga namreč zlil po hlačah. No, v glavnem, sklenil sem, da to že ne bo ustavilo moje misije in se ne bodi ga len spravil domov preoblečt, nato pa hitro nazaj v lokalno oštarijo, kjer so me moji sobendisti še prijazno čakali, priključil se nam je še vrta (ne da se mi linkat, itak je v spodnjih postih že vsaj desetkrat) in nuna (za katero se mi zdi, da ne beži več, se je je pa po moje lotila shizofrenija - beri kometarje spodaj:)) tako da sem prišel še do piva in pol, kar je skupaj naneslo dve. Vendar joj prejoj, kot masikdo ve, ko Domen spije 2 pivi se ga težko ustavi. A se ga je moralo, saj so imeli vsi neke opravke :P. Rezultat je bil, da sem bil okoli osmih doma, žejen venjitja in piva, pa nobenega spremljevalca-ke. Jebenti torek.

1 Komentarji:

At 12:01 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

To se dogaja, kadar pozabiš, da obstaja tudi žlahta. Midva z G.A. sva sedela ob pivu pozno v noč... Kod si le hodil?

 

Objavite komentar

<< Domov