22 februar 2006

Glasba in razpoloženje

Danes, ko sem se v oni gajbi, ki jo nekateri označujejo za prevozno sredstvo, guncal proti Ljubljani, sem nekaj opazil. Bil sem pretežno slabe volje, predvsem zaradi raznoraznih izločkov iz mojega nosu in oči, ki so najbrž rezultat včerajšnjega plavanja. Zato sem si v ušesa vtaknil moj preljubi sony in poslušal glasbo vse do našega velemesta. Začuda me to ni spravilo v kaj boljšo voljo. Kot sem ugotovil kasneje, sem poslušal preveč depresivno glasbo, saj ko so na moje bobniče priplavale malo vesejše melodije Kovačeve Tinke in The Flaming Lips, so se razsvetlile (ne pa tudi razsolzile) tudi moje oči.
Ta post je najbrž rezultat gledanja več epizod Braniaca, kot bi bilo zdravo.

12 Komentarji:

At 7:19 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Stari tinkara ma odgovor za vse.

Lep podav

 
At 3:35 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ej blog ti stoji.

 
At 2:54 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Pa ne mau, zanemrja svoje dolžnosti do publike

 
At 9:35 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Dej bot mal mn depresiven. Piš! Al pa piš depresivne poste, tko kt jst...

 
At 5:29 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Zdj te mam pa že js počas dost ;)

 
At 4:05 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ŠE 9 DNI do polnega meseca neaktivnega blogerja!

 
At 7:24 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ŠE 8 DNI do polnega meseca neaktivnega blogerja!

 
At 12:31 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ŠE 7 DNI do polnega meseca neaktivnega blogerja!

 
At 7:37 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ŠE 6 DNI do polnega meseca neaktivnega blogerja!

 
At 12:13 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ŠE 5 DNI do polnega meseca neaktivnega blogerja!

 
At 6:59 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Hej, stari zbud se in dvign naše žlahtniško povprečje! A mogoče aktivno prevajaš in nimaš časa? :-S

 
At 4:16 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Se strinjam z objavo, glasba še kako vpliva na razpoloženje. Vedno mi prav pride tale spletna stran: http://www.glasbanarazpolozenje.si :)

 

Objavite komentar

<< Domov