31 januar 2006

Evo še moj ulomek 8/9

Tisti, ki ste kaj brali vrtov blog veste, da je nekaj časa nazaj pisal same ulomke. Kje sem bil jaz ves ta čas? I, ustvarjal sem ulomek, svojega lastnega namreč. Tako sem danes preživel enega bolj zabavnih izpitov. No, bolj kvizov, kajti vprašanja so bila večinoma ona "za obkrožit". In ker je bila na izpitu bolj skromna udeležba (poleg moje malenkosti samo še en zgubljenec) mi je ocena že znana. Osnove hidrologije: 8/9. Meni je všeč. :)

14 Komentarji:

At 11:07 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

soseda čestita!
Prideš na kosilo? Lazanja by tvoja mami.

 
At 2:41 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

blog v vsako družino!
:)

 
At 2:42 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

aja pa way to go kern!
:P

 
At 7:07 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Pa čimveč ulomkov s čimvišjim števcem!

 
At 7:17 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Pri pisanju imena sem pozabil, kaj sem hotel napisati...

 
At 11:16 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

luke, i am your father!!
mogoče so mi ble določene informacije zamolčane, ampak tehnično bi mogu bit "fotr od alter egota od nune" še zmer tud fotr od teiste nune, za kerga pa vem, da ne bere kernovga bloga. hence..woot?

 
At 11:54 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Glej ga zlomka - še kozmos se je spustil v nižave - na tvojo slavo - seveda!

 
At 11:58 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Kaj je pri tem še sploh za dodati?

 
At 9:20 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Yes, I am confused

 
At 11:11 dop., Blogger Domen je dejal/a...

em...Kaj? :)

 
At 11:28 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

for the record: ego in alter ego nujno bivata v isti fizični osebi. tok hude psihoze, da bi blo drgač, še niso zasledil. kva vse vidš č dost doug žviš:)

 
At 2:35 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Priročni slovar tujk (CZ 2005), (spodnja polica!):
Alter ego [lat. drugi jaz]
1. zvest prijatelj ali spremljevalec
2. pomočnik; namestnik
3. oseba v literarnem delu, ki predstavlja avtorja

 
At 10:30 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Congratulation !

 
At 1:21 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Joža a's to ti?!?!! :)

 

Objavite komentar

<< Domov