20 januar 2006

Vožnja

Vožnja iz okolice (Kamnika) našega glavnega mesta v center postaja iz dneva v dan večji izziv. Razlog za to pa je za moje pojme en sam. Slovenci se za volanom spremenimo v nekotrolirane, podivjane, živčno razvrvrane pošasti. Tudi jaz sam. Kot bi imeli v podzavesti stikalo: za volanom si, torej pizdi na vse kar leze in gre. Tako težko je voziti za nekom, ki vozi 80 km/h po avtocesti (v osebnem avtomobilu). Zaradi takih jaz osebno vsakič skoraj doživim živčni zlom. Namesto da bi si šparal živce, počakal tistih 15 sekund kolikor traja, da se prehitevalni pas sprazni, in ga v miru prehitel. Evo moj 20 dni po-novem-letu sklep: vožnja mi ne bo več kratila živcev. Hkrati napovedujem, da bo ta moj sklep veljal do prve(ga), ki se bo šminkal(a) pri zeleni luči, namesto da bi speljal.

Mogoče je pa kriva izbira glasbe med vožnjo. Biti potrpežljiv, medtem ko ti Marilyn Manson na ušesa tuli "I'm unsaaafe!!", je najbrž res težko.

3 Komentarji:

At 3:16 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Zadnjič sem rabil skor eno uro iz LJ, ker sem poslušal Stana Getza.
Ko sem se nekje slučajno peljal po omejitvi (točno 50km/h), je voznik za mano skoraj znorel od živčnosti.

Seveda sem zaradi blendanja vožnjo upočasnil na 40km/h in gledal, kdaj mu bo razneslo glavo. :)

I just love to do that. :)

 
At 4:11 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

očitna sta vidva drug drugmu naravna sovražnika. če vidš kdaj na avtocesti volvota z namontirano brzostrelko ki se zlovešče fura za vsakim, ki voz več kot 130... to nism js.

 
At 12:26 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

no seriously- vrta ne bere mojih komentarjou:)

 

Objavite komentar

<< Domov