14 januar 2006

Prekratka postelja

Ne vem zakaj, neko prekletstvo je najbrž hotelo, da že celo življenje spim v prekratki postelji. No, celo odraslo življenje. Mislim, 190 cm dolga postelja za 185 cm velika človeka bi teoretično morala zadoščati, praktično pa žal ne. S tem da imam navoljo dve postelji, vsako v svoji sobi, ena od teh zakonska, a vseeno le malo več kot en seženj dolga. Poleg tega imata obe na glavo nekakšen previs, tako da je efektivna dolžina še manjša in ko sem se danes zjutraj že 275196-tič z glavo butnil ob rob sem sklenil, da bom o tem napisal rant. Tako, tu imate črno na belem vse moje posteljne težave, morda niso takšne kakršne ste pričakovali, so pa moje :P

Mimogrede, koncert danes začuda NE odpade. Tako je, koncert je še vedno ob 20.00 v akumulatorju v Domžalah, fanice (tj. nosilke piva bobnarju) dobrodšle :) Mi smo prvi, zatorej bodite točni, ako nas želite slišati (oz. nam pivo nositi). Vstopnine ni.

3 Komentarji:

At 12:53 dop., Blogger Yah0da je dejal/a...

Tole s posteljo se dogaja tudi meni ... čeprav bi dejansko moralo ostajati še 11 cm :)ne vem, al pa jest v zelo čudnih pozah spim :)

 
At 1:36 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Ali je kdo pomislil, da je predolg?

 
At 8:29 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

275196-tič z glavo butnil ob rob to da človeku misliti!
Če so to edine posteljne težave je pa lahko dobra novica ali pa slaba.

 

Objavite komentar

<< Domov