15 januar 2006

Po koncertu

Bilo mi je, milo rečeno, kul. Publike polno, nekateri (presenetljivo veliko, za moje pojme, glede na to, da ne vem kje so zadeve že slišali) so celo peli besedila, navdušeno so ploskali, ozvočevalec je bil sicer siten ko *****, a je svoje delo vseeno opravil dobro in kvalitetno, vsaj kar se mene tiče. V glavnem, zakon vzdušje, že dolgo časa me kakšen koncert, na katerem sem nastopal, ni spravil v tako dobro voljo. To je vidik izza bobnov, za vidik publike si pa preberite pri Brumcu.

EDIT: za naše prelestne slike kliknite na naslov posta!

1 Komentarji:

At 9:07 dop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Soundbite Soundbite...ups..Sunbite...bravo! minilo je kot bi igrali 5 minut...jst sm še pol ko ste šli z odra vpil ŠE, ŠE...pa niste hotl bisa...

 

Objavite komentar

<< Domov