13 januar 2006

Bela Vikikrema

Iščem nekoga, ki je mahnjen na belo vikikremo, tako kot sem jaz na črno. Potem bi živela v slogi in bi vsak pojedel svojo polovico vikikreme. Pa ne recite naj kupim nutelo ker to še zdaleč ni isto. Ne, ni!

5 Komentarji:

At 12:45 pop., Blogger Tina je dejal/a...

Preden sem zamenjala Vikikremo z Nutello se spomnim, da so prodajali tudi samo črno oz. rjavo ;)

 
At 7:07 pop., Blogger Centrifuzija je dejal/a...

Ne vem, ali je tole nek zmenkarski blog, ampak poskusim pa lahko, kenede. Jaz imam zares rada predvsem belo Vikikremo.

Črne čokolade sploh ne jem, mlečno rjavo pa le v posebnih Milka primerih. Pa še to. Moja najljubša čokolada je Kinder ... seveda zaradi belih delčkov.

Ha. Mislm, da si našel, kar si iskal. :)

 
At 10:47 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Jaz sem nor! Pa na belo vikikremo tudi! Res pa je, da nimam tako zapeljive slikce zraven kot tele pred mano. Ampak o lepoti vseeno ni treba izgubljati besed.

 
At 12:51 dop., Blogger Yah0da je dejal/a...

khm, še ena za belo! :) ampak nisem tako strogo omejena: tudi mlečno rjava, kot to poimenuje tamara, je super ;) v kriznih trenutkih, beri zdle!, pa paše vsaka :)

 
At 7:57 dop., Blogger Domen je dejal/a...

Uf, kakšen odziv:) najbolje bo, da naredim en vikikrema parti, povabim vse vas, belo-vikikremo-jedce, kupim ene 10 loncev in si s tem naredim letno zalogo sladke črnine :P

 

Objavite komentar

<< Domov