10 januar 2006

Sprememba imena

Evo, ker me večina prijateljev kliče po priimku sem spremenil ime bloga. Ne, sej ne, spremenil sem ga zato, ker sem bil na blogmeetu, kjer sem moral na svoja junaška prsa obesiti ime bloga in ko pol ure sediš z napisom moji monologi na bradavički se začneš malo neumno počutiti. Zato sem sklenil za zelo neoriginalen a nedvoumen naslov. Tak bo najbrž tudi ostal, dokler ne bo začel kdo od ostalih family memberjev blogat. Takrat ga bom spremenil v Piščančje ropotije, v čast in spomin moji piščančje rumeni in piščančje puhasti bundi.
BTW več o blogmeetu ste si najbrž prebrali že na Vrta's blog, če si pa še niste, si pa dejte, meni se ne da preveč opisovat kaj se je tam dogajalo, je bil pa fin folk in mi je kar malo žal, da sva tako kmalu pobegnila in šla gledat ultimativno metaforo za pravega moškega, 7 metersko gorilo. Čestitam Brumcu za srebrno krvavico.

3 Komentarji:

At 1:12 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Mene je tudi mel, da bi šla pogledat kakšen je blogarski folk. Sem te že hotla prašat... Potem sem šla pa na novoletno žurko od klape...no comment...

 
At 12:28 dop., Blogger hobit je dejal/a...

KER NOV je blog Kernov! :-)

 
At 6:09 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ker je nov ker nov blog?!

 

Objavite komentar

<< Domov