29 december 2005

Snih

Končno imamo v Sloveniji pravi sneg. Tak kot se zagre. Tak, kot ga ni bilo že nekaj časa. In po dveh dneh so ga ljudje že siti. Že tarnajo, kakšne so ceste, kako je treba kidati, kako bi radi sonce... Razumem ljudi, kot je moja babica, ki živi blizu Bohinja, mora kidati vsakih 15 minut in je odrezana od sveta, ker plug ne pride v klanec. Ne pa teh, ki živijo v okolici Lj. Jaz prav uživam, zame snega ne more biti preveč, še posebej sedaj, ko imam dobre nepremočljive čevlje:) Pa tudi kadar jih nimam in se mi kocine na nogah rahlo omočijo, se samo spomnim preteklih x-najst zim, ko sem se kljub sivemu obzorju lahko kepal le z blatom.
Zunaj vlada zimska pravljica ljudje, ne obupujte ampak pejte omavžat sosedo!

2 Komentarji:

At 8:12 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

ja no, zdj vidš koga moraš s sabo vzet, da kupiš ta prave čevlje ;)

 
At 12:34 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Upam, da Mare tega ne bo bral, ker sem njegova čist ta prava soseda...Grrrrrrr

 

Objavite komentar

<< Domov