11 december 2005

Svetilke

Nedolgo tega smo zvečer sedeli v naši dnevni sobi, srkali pivo in na radiju posušali Driving home for christmas Chrisa Ree. Isti dan sta oče in mati kupila 3 svetilke, ki so skupaj stale okoli 40k sit in so še polepšale našo že tako domačo in prijetno dnevno sobo. Z nami je sedela prijateljica, ki je finančno precerj bolje preskrbljena kot mi. Kot vedno ob takih trenutnkih začnem razmišljati o neumnih stvareh, recimo o tem, koliko takih oziroma boljših svetilk bi si ona lahko kupila in se ji to ne bi zdel noben big deal.
Potem pa so me misli le zapeljale na malo bolj prijetna pota. Fora je, da je dobro, da je big deal. Če ob nakupu nič ne čutiš, če ti nek nov predmet, ki si ga tako ali drugače priboriš, nič ne pomeni, potem nima smila. Oziroma ima toliko smisla kot pol kile kruha in poli salama.
Sam recimo najbolj uživam v kupovanju knjig in računalniških igric. In ko pomislim za nazaj, so najboljše knjige tiste, ki sem jih kupil z zadnjimi tisočaki, jih skrivaje pretihotapil mimo staršev in moje bivše (ker drugače so me šaljivo karali:)) se zabubil v posteljo in vsrkaval črke.
Marsikdo se z veseljem vrača k nam na obisk, v prijetno vzdušje naše dnevne sobe, tako moji prijatelji kot prijatelji staršev. In tako ugotoviš, da ni važno koliko svetilk si lahko kupiš ampak kako in s koliko srca jih postaviš.

2 Komentarji:

At 7:44 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Takrat, ko so želje žive in jih je za en koš, si nikoli ne želiš, da bi jih izpolnil vse naenkrat.Zadovoljstvo je v malih rečeh in največkrat pravzaprav v sanjah. Vendar se mora vsake toliko kakšna izpolniti, da daje upanje in nov zagon. Sicer pa o čem razmišljate, ko se ob dobri muzki peljete v avtu skozi snežno noč? O denarju, o stvareh, ki jih imate ali jih boste imeli ali morda o čem - kom drugem...???

 
At 7:56 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Toplina, ki ne pride od svetilke in ne zleze z denarnice ampak iz občutka povezanosti in dobre debate je tista ta prava, ki meni ogreje srce. To se pri vas zgodi pogosto;-).

 

Objavite komentar

<< Domov