13 december 2005

tominđeri

Ko sem bil majhen sem gledal absolutno preveč Tom in Jerry risank (takrat sem mislil, da je tominđeri maček, miška je pa pač miška). Nekateri (ponavadi zategnjeni ameriški desničarji) pravijo, da imajo te risanke slab vpliv na otroke in da se zaradi njih nato streljajo po šolah in bogve kje še vse. Do neke mere se s tem celo strinjam.
Ko sem bil še majhen in radoveden me je namreč zanimalo, če je v resnici tudi tako kot v risanki. Zato sem sklenil preizkusiti neko foro, ki je se v risankah tega tipa dokaj pogosto pojavlja. Saj veste Jerry teče, Tom ga lovi, potem pa se miška skrije za vogal, od nekje privleče ponev ali likalnik in ga nastavi tako, da je rezultat Tomov smrček, oblikovan, tako kot dotični predmet. To sem tam nekje pri petih letih sprobal na svoji mlajši sestri in je do neke mere delovalo, le da ni bilo smeha temveč jok, najprej tisti od sestrice potem pa še moj, ko sem jih (upam, se ne spomnim) dobil po riti ali bil vsaj močno nahruljen.
Prestavimo to v ameriško situacijo. Siguren sem, da se tudi tam najde otrok, dovolj "radoveden" da se odloči kaj takega sprobat. Le da ima on, za razliko od povprečnega slovenskega otroka navoljo pištolo. In potem, namesto hecno osmojenega smrčka in kadečih se ušes, tragedija. Je ta otrok kaj bolj kriv kot jaz, si zasluži kaj več kot par po riti? Ne, krivi so starši in sistem, ki dovoli, da strelno orožje leži vsepovsod. Ampak oni hočejo dati onega 5 ali 6 letnega otroka, ki je ustrelil svojo sošolko v poboljševalnico. Res, to bo rešilo probleme. Franček, ne streljaj svojih sošolk, drugače te bomo zaprli tja, ker ne boš imel ničesar razen kokaina in trave na pretek, da se boš lahko pri 17. overdoziral.

V glavnem, bolj ko razmišljam, bolj ugotavljam, da bi bile po logiki onih, ki krivijo risanke, filme in glasbo za take tragedije, risanke take.

7 Komentarji:

At 5:06 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Očitno sem takrat zgubila spomin, ker se dotičnega dogodka ne spominjam spljoh. Ti, mučitelj malih živali;)

 
At 3:17 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Nečak od G.A. ju je imenoval: TOM - maček, INĐERI-miš.
O tem kaj si delajo naši otroci, rajš ne bi. Najhuje do zdaj je blo, ko je M. skor odtrgalo prst na nogi. Splet podivjanih okoliščin, ki se je končal tako, da je M. na urgenci, ko so jo vprašali kaj se ji je zgodilo rekla:"Brat mi je skor odtrgal fakiča na nogi..." Jaz sem nebogljeno stala zraven. Haha - smej se, ja!

 
At 9:03 pop., Blogger Domen je dejal/a...

:D:D
Se smejim. In to kako :)

 
At 10:52 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

I am in fact dеlighted to reаd this wеblοg pоsts whіch cοnsiѕts of tons of useful information, thanks
fοr providing thesе kinds of ѕtatіstіcs.



Fеel free to visіt mу web blοg; iphone repair kl

 
At 11:20 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Very good blog! Do yоu have аny tiρs and hints for
аspiring writeгs? I'm planning to start my own site soon but I'm a lіttle lοst on everything.
Would уou advise staгting with a frеe platfοrm like Wоrԁpress
or go fοr a pаid option? Theгe aгe
sо many сhoices οut thеrе
that I'm completely overwhelmed .. Any suggestions? Thanks!

Review my web blog iphone repair

 
At 8:52 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

great put up, very informаtive. I wondeг why thе other experts of this sectοr do nоt noticе
thіѕ. You must pгoсеed your writіng.
Ӏ am sure, you've a great readers' base
already!

Here is my web pagе - iphone repair kl

 
At 6:37 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

My partner and I absolutеly love уour blog
and finԁ mοѕt of your post's to be exactly I'm loοkіng
for. Does оne offeг guеst ωrіters tο wгitе content for yоurѕelf?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on a lot of the subjects you write in relation to here. Again, awesome blog!

My homepage; ipad repair pj

 

Objavite komentar

<< Domov