09 december 2005

Zgodbe iz Narnie: Lev, čarovnica in omara

Ker je Vrta's blog že nekaj časa mrtev bom začasno jaz prevzel njegovo področje filmov. Včeraj smo, kot že tolikokrat poprej, napolnili našo multiplo do vrha in odpeketali v kolosej. (ja, tudi Vrta, čeravno on trdi, da ni šel z nami, ker je kupil karte posebej, za isto dvorano ob istem času, ampak posebej:)
Film se mi je zdel zabaven in sproščujoč, a nič več kot to. Nasploh so bila v naši družbi mnenja zelo različna. Tista, ki je prebrala knjigo in je sploh znala zgodbo na pamet, se je malo dolgočasila, Vrti je bil nadzabaven, ostalim le zabaven.

Film je zelo značilno lotrovski, kar niti ni čudno, saj je celotna snemalna ekipa in ekipa za posebne efekte ista. Po eni strani to pomeni, da so tako kamera, kot učinki, kostumi in scenografija na zelo visoki ravni, po drugi pa sem na trenutke dobil neprijetne "že-videno" občutke, ki se jih kot fan lotra nisem in nisem mogel otresti (prav tako pa sem jih zaradi tega najbrž opazil bolj, kot nekdo, ki lotra ni 200x pogledal)

O tem, ali je film dobro prirejen po knjigi ne morem govoriti, ker je žal še nisem prebral. Se mi je pa zdelo, da ima sama ideja večji potencial in globino, ki pa je režiser ni znal povsem izkoristiti. To globino je potem skušal nadomestiti s scenami žalovanja in jokanja, kar mu ne uspe, saj so predolge, jih je preveč in so premalo občuteno zaigrane, predvsem zaradi mladih, neizkušenih igralcev. Zaradi obrabljenosti in preveč pretočenih solz tako celo vrhunec (ki ga najbrž vsi poznate, a vseeno ne bom kvaril) nima takega čustvenega efekta, kot bi ga po mojem mnenju moral imeti.

Če zaključim, Lev, čarovnica in omara ni ravno film za hardcore fatasy fane (če tako pomislim, kateri pa je :P) je pa dobro razvedrilo, za otroke in tiste malo bolj odrasle otroke (zaradi tega so se pri weta digital tudi, po mojem mnjenju pravilno, odločili, da kljub velikim bitkam ne bo niti kaplje krvi.)

V glavnem, film je vreden tistega debelega tisočaka kino vstopnice, kar ob trenutni ponudbi veliko pove.

4 Komentarji:

At 7:50 pop., Blogger Domen je dejal/a...

V risanki ni blo tolk cmeranja! ]:(
Vsaj zdi se mi, da ne, se ne spomnim več dobr.
eh, puzab... :)

 
At 9:46 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Ah! Najprej pomembna notica TUKAJ!!!
Tako, zdaj pa lahko komentiram dalje, ko imam eno v dobrem :)
Firstly, risanko imam doma na dvdju, zavidajte mi :) Vrhunec je v risanki vsekakor bolj dramatičen in se strinjam z domnom, daso ga tu v filmu malo lomili, sicer pa bolj navijam za vrtca, ki pravi, da je bil nadstandardno dober. Res je! Knjiga se 100 strani zapleta, 20 strani dogaja in 20 strani razpleta, v nasprotju s tem pa je imel film malce boljši dramski lok. Sploh začetek je bil (v nasprotju z zadnjim HP) zelo dobro prikazan, celo s par bonusi (bombardiranje, kjer se krasno vidi, da je COCKpit (zdaj boš imel pa spam commente;) precej umetno zastavljen.
Film je superca, vreden ogleda in vreden enega TDKja. Aja, pa karte za kino so s posredovanjem študentskega kluba kamnik po 800 SIT.

 
At 10:25 pop., Blogger hobit je dejal/a...

Risanka me čaka, glede na to, da imam vrtec doma. Klemen ne dela ti knof DSC;-)VELIKE začetnice, ;-)Skratka, dobrodošli komentarji - da si malo bolj predstavljam, kaj me čaka. Se bom lažje odločila, a naj vzamem s sabo pivo ali red bull...

 
At 12:17 pop., Blogger Domen je dejal/a...

S seboj vzemi medico in jo pij iz vikinškega roga (mislmim, rog je, se mi zdi, kravji, so pa vikingi tudi pili z njega). Sicer nima to prav nič s filmom, je pa kul:P

 

Objavite komentar

<< Domov