16 december 2005

The Flaming Lips: Soft Bulliten

Zadnje čase berem en online strip, ki se mu reče Questionable Content. Notri se precej govori o indie glasbi. Na kratko: indie=independent, kar pomeni, da naj bi bili ti ustvarjalci neodvisni od današnjih korporacij-založb.
In v tem stripu sem tudi naletel na teh par besed v naslovu (in še par drugih, za katere še ni bilo časa)in ne bodi ga len sem si (hm, zelo "neodvisno") pridobil dotični album dotične skupine. In bil prijetno presenečen.
Vtis, ko prvič poslušaš zadevo, je najprej WTF? Distoržn na bobnih (?!) mehki (nedistoržirani:))akordi na kitarah, nežen in rahlo piskajoč moški vokal zraven pa še polno zvokov, od brenčanja komarja do kakšnih industrijskih, kovino obdelujočih efektov.
A vse to znajo The Flaming Lips tako lepo povezati v celoto, da je prav navdušujoče. In iz tega ne nastane kakšen industrial rock ali kar koli podobnega temveč vesele, dobro odigrane in rahlo odpuljene pesmice. Če album povzamem z eno besedo: sreča. To je tisto, kar sem sam občutil, ko sem jih včeraj zvečer prvič pozorno poslušal.
Poleg tega se tista neodvisnost nekako čuti, ko vidiš, da glasbe niso ustvarili zato, da bi jih čim več ljudi poslušalo, ampak zato, ker imajo glasbo radi. Navdušilo me je njihovo veselje pri odkrivanju zvokov, otožna radost vokala in totalna odpuljenost besedil.
Ne vem, kako naj vam jih še opišem, pa saj jih niti ne morem, v glavnem, če ste le malo bolj odprte glave: poslušajte jih!

EDIT: zdele sm opazil, da je najnovejši cd založil Warner Bros. Toliko o independent :( no, glasba za to ni nič slabša, moram pa še poslušat tanovga.

0 Komentarji:

Objavite komentar

<< Domov