17 november 2005

Evo me....

...tu sem.
Ta teden je tak, malce čuden. Ne hodim več na šiht, oz. iščem novega (kakšni predlogi?) po drugi strani pa sem kljub temu cele dneve zaseden. Pa še inspiracija mi je v Hobitovem smislu pobegnila na drevo in noče dol.
Tako zdaj pišem dolgočasja na blog, da ne boste rekli, da sem se povsem zapustil :P.

In other news: danes sem šel menjat gume na naši multipli, (ja vem, vsaj dva dni prepozno) kar je samosvoj preizkus potrpežljivosti. Po 2,5 urah čakanja sem prišel na vrsto in se odpeljal. Me zanima, če je kdo pametnejši in gume zamenja teden do dva pred petnajstim? Povejte...

In other other news, kot ste najbrž prebrali že pri Vrti je imela Nunontherun rojstni dan. Predvčerajšnjim se mi zdi. Bojda praznujemo ta vikend :P

2 Komentarji:

At 8:30 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Letno-Zimske gume so urbani mit. To so gume, ki slabo primejo tako poleti, kot pozimi. :)

Eni mamo gume kar doma in jih zamenjamo sami. :)

 
At 9:34 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Jaz sem gume zamenjala že pred prvim novembrom. To je bil eden od mojih povigov, ko sem želela razveselit G.A. Ni mi ratal do zdaj. Zadnjič je pa videl eno dolgo vrsto in je le izdavil, kolk se mu fino zdi k sm za to poskrbela.
Kar se tiče inspiracije... zbud jo!K te pogrešamo. Kar se tiče šihta pa mene poklič....:-)
Še kaj?

 

Objavite komentar

<< Domov