05 april 2006

Ceste so...

Kadar se kamorkoli vozim ponavadi poslušam glasbo s cdja, ker onega ščiša, ki ga vrtijo ne prenesem. Imam pa vedno vključen traffic info, ker me je že velikokat rešil stanja v gužvi ali kazni s strani naših ljubih miličnikov. Danes pa me je malo razjezil. Neka punčara na radiu Hit se je namreč odločila, da nas bo kar trikrat v pol ure obvestila, da so ceste mokre in spolzke, in s tem prekinila mojo omiljeno glasbo. Mislim, dežuje, luže so vsepovsod, prši izpod gum sovozečih, ceste pa so mokre in spolzke, kdo bi si mislil. Ideja, naslednjič, ko se boste zaradi mokre ceste zaleteli komu v rit, tožite radio Hit, ker vas ni o tem obvestil. Če vas dejansko ne bo, kar je malo verjetno.

3 Komentarji:

At 8:17 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Daj mal razpored. Dons maš kr dva, drugač pa pol dolg nč.

 
At 9:50 pop., Blogger Domen je dejal/a...

Eh, sj sm razmišlu, pa sm se pol raj odloču za sistem, k te prime te prime :)

 
At 8:59 dop., Blogger hobit je dejal/a...

Hej, jaz pa tele dni poslušam radio expres (106,4). To je baje neki novega. Ves cajt vrtijo Glasbo mojih cajtov. Nič ne govorijo... Prav kul je. Sploh, če ti v četrtek zjutraj zavrtijo 'I don't like mondeys'... Nato pa si ves srečen rečeš - četrtek!!!

 

Objavite komentar

<< Domov