03 junij 2006

Zmagal smo!

In gremo na rock otočec! Hvala vsem, ki ste nas pršli podpirat kot tudi tistim, ki ste doma pesti držali. Podrobno poročilo kasneje...

7 Komentarji:

At 4:59 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Bravo naši, rok otočec prihajamo.
iiiiiiiiii
iiiiiiii

 
At 6:06 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

kern, všeč nam je tvoja majca!!!

 
At 11:14 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Wiiiiiiii!
[quote ines 10 times]

 
At 2:28 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

for i=0 to INT_MAX
quote klemen
next

:¬]

 
At 1:11 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Braaaaaavooooooo, braaaaavissimooooo! A sem rekla, da vam bo ratal....Se vidmo v blatu! LP!

 
At 11:29 dop., Blogger hobit je dejal/a...

No, nečakec, jaz sem šele dons mal pokukala po blogih. Saj veš, sem bila v drugih svetovih.
Čestitke... Mogoče se pa premal hvališ, da sem šele dons zvedla?!

 
At 4:18 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

tle so pa uradni rezultati : www.mcdd.si/?url=clanki/start&a=odpri&id=211

 

Objavite komentar

<< Domov