11 oktober 2005

WARNING! STEWIE ALERT!

Pozor, stewie je izvedel za moj blog. Kmalu zna s svojo lepoto (skupaj z brumcem seveda)prosvetliti ta blog. Veselimo se.

3 Komentarji:

At 9:44 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

It is I!!
Imam slabo navado, da v vsakem šestnajstem komentarju omenim weeagr0, da te spam boti lažje najdejo :) Pa recimo, da sem se tokrat pretežno zadržal. Hm, hm, čakam na quality content, da te polinkam nazaj :)

 
At 11:13 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

No, moja malenkost očitno postaja nek blogarki črviček, ki nima bolšega dela, kot pisati komentarje na najrazličnejših blogih. Kaj reči, Klemen je lep, Vrtaje in bo stric, ostali pa ste. Očitno bo potrebnoo organizirati večer blogarjev in mene, pa lep podav.

 
At 11:47 pop., Anonymous Anonimni je dejal/a...

Še nekaj, kar bo lepšalo moja jutra ob kavici...

 

Objavite komentar

<< Domov